Sort:  

Leuk dat je het gelezen hebt!

Ik schrijf er al een paar jaar aan maar helaas nogal gefragmenteerd....

Hij zal wel moeten gaan tanken, maar alle pompen zijn dicht ofzo...

Het directe vervolg op dit stuk heb ik nog niet, maar misschien plaats ik de al wel geschreven andere stukken toch gewoon, dan maar fragmentaries.

Het zou misschien leuk zijn om een vervolg te maken op basis van de lezersinput (?)... Dat zou een extra dimensie voor de alldutchcreations uitdaging kunnen zijn...
(Ben maar luidop aan 't denken...)

Nee,

Dit is een verhaal waar ik al jaren aan werk.
De grote lijnen liggen al vast en ik heb ook al flink wat geschreven.

De figuur Bob Flosman komt in meer van mijn werk voor...

Maar inderdaad is het een leuk idee om met een aantal mensen aan zoiets te werken.
Dan zou er wel 1 eindredacteur moeten zijn die alles in 1 lijn trekt.

Anders wordt het een rommeltje...

Heb dat vroeger ook wel gedaan met vrienden en kennissen in een schrift...
Het begint dan goed, maar na een tijdje wordt zoiets dan steeds vreemder.

Lijnen die iemand in blz 1 uitzet worden dan op waanzinnige manier voortgezet of verdwijnen.

Kan leuk zijn trouwens, maar meestal bloed zo.'n proces vrij snel dood....

Maar toch een idee voor alldutchcreations misschien....

Misschien iets om het met @ijmmai over te hebben.

Die heeft een heel leuk begin over een eiland geschreven afgelopen week.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61615.30
ETH 2674.97
USDT 1.00
SBD 2.60