Openstaande "vacature" voor Nederlandstalig blog-talent!

in #alldutchcontest7 years ago (edited)

alldutch1.jpg

Alldutch zoekt nieuw Nederlandstalig talent!

Ben je het ook zo beu om niks te ontvangen voor de door jouw geschreven content?
Al dat harde werk dat je steekt in het schrijven van goede content, om vervolgens enkel een duimpje omhoog te ontvangen op social media?
Is het tijd voor een compleet nieuwe uitdaging op een platform waar men goede content wel waardeert?
Ben je er klaar voor om terecht te komen in een warm bad vol behulpzame Nederlanders en Belgen?
Lees dan onderstaande functie-eisen, want wie weet is deze job geknipt voor jou!


De functie-eisen zijn als volgt:

  • Spreek jij vloeiend Nederlands/Belgisch en ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in je leven?
  • Ben je gemotiveerd en gepassioneerd om je schrijftalent tot een hoger niveau te brengen?
  • Beschik je over de juiste dosis empathie om ook de nieuwere collega's in het Alldutch team wegwijs te
    maken?
  • Vind jij het ook belangrijk dat content origineel dient te zijn? En vind je dat goede orginele content best beloond
    mag worden?

Dan is #alldutch op zoek naar jou!


Wat levert het jou op?

  • Een heleboel nieuwe sociale contacten met mensen die je anders wellicht niet gevonden had.
  • Je intrede maken in de blockchain wereld op het platform Steemit, waar kwaliteit hoog in het vaandel
    staat!
  • Goede content die door curatoren gespot word, zal worden beloond met een mooie upvote.
  • Er zijn allerlei discord kanalen, zoals die van #alldutch beschikbaar, waar men je helpt je schrijfkunsten
    te verbeteren.
  • Indien je mee wilt doen met de wekelijkse contest
    van #alldutch kun je zelfs nog prijzen winnen door het promoten van de community.

Kom gezellig naar het discord kanaal van #alldutch via deze link als je geinteresseert bent in deze functie.

Discord #alldutch : https://discord.gg/NXuaEN

alldutch.jpg

Sort:  

Gefeliciteerd!

Een hele leuke en wervende tekst.

Ik las net dat er pas plm.100 NL steemians op #alldutch zitten, met deze tekst worden het er vast snel meer!
helemaal als iedereen hem resteemt..

Nedersteemers aller landen: verenigt u!

@vjbasil dank je wel! Ook voor het delen en aansporen tot resteemen :-) kom maar op Nederlanders iedereen is welkom!

Zelf heb ik hem al geresteemd, nu alle anderen nog.

't is toch wel heel lekker trouwens om gewoon in het Nederlands te posten...

Engels gaat me wel goed af, maar toch merk je dat het niet je "moerstaal" is.

Heel erg leuk geschreven! Zo kun je #alldutch goed promoten denk ik zeker ...

Thanks :-) hoop het hoe meer zielen :-)

@anouk.nox_Dit pareltje van een post is ontdekt door het dutch OCD-team @jackjohanneshemp en @poeticsnake!_

Reageer op deze reactie als u dit accepteert en hier aan mee wilt doen. Door dit te accepteren, maakt u kans op een extra beloning en kan één van uw foto's in onze compilatie post worden gebruikt!

Je kunt @ocd volgen - Je kan daar meer lezen over het project en andere pareltjes van posten vinden!
Wij streven naar transparantie.

@ocd heeft nu een getuige. Je kunt stemmen op @ ocd-witness met SteemConnect of op Steemit Witnesses om andere ondergewaardeerde auteurs te helpen ondersteunen.

Ik doe mee. Ga me hier in verdiepen en jullie zien me snel verschijnen op discord. Lijkt me een fantastische mogelijkheid. Alvast bedankt.
image

Allemaal Nederlanders bij elkaar?! Klinkt gezellig!!
Nu nog even uitzoeken wat een discord kanaal is.. 😁😂

klik op de link als je op laptop of pc zit . kun je een account maken.. vele kanalen van steemit daar ! als je op telefoon zit even discord installeren in play store

Wat kun je ermee??

Ik moet bekennen ik kom van een ander NL platform hierheen was in Juni al lid, maar na een paar weken toch laten versloffen, simpel omdat ik steemit niet goed snapte. Toen ben ik in december volgens mij weer actief geworden hier, omdat ik eindelijk de rust had om eens te gaan zien hoe dit werkt en omdat ik dus steemit daar aan had geraden aan NL gebruikers, en ik zag dat @karinxxl intussen hier heel erg over te spreken was. Die zei me eigenlijk meteen als tip mingelen op discord .. ik had geen flauw idee wat is discord lol. Dus ik downloadde de app en zag een lege app, tot ik enkele weken geleden dus de invite kreeg daar te komen kletsen, en sindsdien ben ik er dagelijks actief. Hele fijne mensen, behulpzaam en je kunt je posts onder de aandacht brengen :) En zo heb ik ook mijn eerste contest gewonnen hier op Steemit jeuh .. Je kunt het ook op de desktop installeren, ik vind dat prettiger typen.. dus wat je zelf fijn vind. Allerlei andere groepen zoals the writers block, whales curation, PAL zitten er ook met hun kanaal, die kun je gewoon toevoegen. Echt give it a shot, je bent hartstikke welkom!

Klinkt als een heel goed plan! Ik ga er vandaag naar kijken!! Bedankt voor de tip!

Je kunt er chatten met allerlei anderen die ook op steemit zitten. Ik ben er net lid van geworden. Het leuke van de afgelopen 5 minuten is dat ik daar Anouk zag en nu hier ben om te kijken wat ze schrijft. Ik denk dat het een leuke manier is om elkaar te leren kennen.

Ik kom bij jou ook nog langs hoor, maar die stomme minnowbooster heeft al mijn votes gepikt ben pas weer over 13 uur volgeladen. Dus ik laat even de power weer groeien. Maar ik ga elke keer echt de mensen die langskomen langs., Soms duurt het even omdat ik dus geen power heb :) Leuk kennis te maken in elk geval!

Oh jeetje dat is niet leuk! Gelukkig vult het weer aan. Mijn votes zijn 100% 0 waard dus het maakt geen verschil met votingpower. Ergens geeft dat ook wel een soort vrijheid al zou ik graag waardevolle meningen uiten. Zonder upvote wil ik je ook leren kennen hoor!

Ja ik weet het comments zijn minstens zo waardevol! Alleen ik heb toch altijd het gevoel dat ik op de een of andere manier moet laten zien dat ik iemand echt een volle upvote geef. Maar doordat ik zoveel blogs dagelijks zie die ik wil waarderen gebruik ik toch wel de slider van busy om dan 25% te upvoten (0,01) want als ik 50% gebruik is het ook 0,01 vote maar duurt het laden langer :) Zo kan ik het toch wat meer spreiden.. En ja het komt vanzelf he dat het meer waard word.. Insgelijks, ik had een blog van je openstaan die ik heb gelezen maar nog wilde waarderen.. Dus ga ik meteen even naar op zoek :)

Dat snap ik helemaal!

Congratulations @anouk.nox! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published 4 posts in one day

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by AnoukNox from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Goed bezig @anouk.nox! Ik zit tot de nok toe vol met projecten en de rest van het leven, maar ben en blijf graag lid van #alldutch. Steemit werd voor mij een stuk interessanter na het contact met #alldutchies (v/h #thelionslegion).

Thanks.. hier ook hoor ramvol ideeen en concepten lol.. overload af en toe :-) dan is even gezellig kletsen bij #alldutch wel gezellig

Heei!

Zo leuk, een nederlandse communitie!
Heeft Nederland ook een eigen Pagina eigenlijk? Die zou ik dan wel willen volgen!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56512.08
ETH 2344.21
USDT 1.00
SBD 2.33