You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hoe de bank een lamp werd

in #alldutch6 years ago

Mooi stuk!

Zo heb ik ook wel eens anderhalf uur in zo'n winkel ( Montel in dit geval ) doorgebracht, steeds meer in verwarring om er met een pak folders en in totale ontreddering weer uit te komen.
Een jaar later inmiddels: nog steeds geen nieuwe bank!
De folders liggen al lang bij het oud papier, maar ik krijg nog bijna wekelijks aanbiedingen van Montel via de e-mail....

En trouwens "even" een bank kopen is er daar niet bij; als je eenmaal hebt besloten, blijkt hij een levertijd van 2 maanden te hebben.

Sort:  

Net zoals al die gepersonaliseerde ads die ik nog dagelijks te zien krijg voor de schoenen die ik vorig jaar heb gekocht. Je zou toch denken dat ze via alle tracking ook wel over de informatie beschikken dat ik die schoenen allang heb gekocht (ze kunnen beter over een jaar bij me terugkomen, als ik weer nieuwe schoenen wil).

Enniewees, ik hoop dat je doorzet en binnenkort net als ik toch op een nieuwe bank zit :-)

Met mijn max 6 weken levertijd ben ik dus nog gezegend!

[UPDATE: Oh, ik zie dat ik dat in mijn post anders heb opgeschreven dan bedoeld, ga ik meteen veranderen.]

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59466.22
ETH 2616.54
USDT 1.00
SBD 2.44