You are viewing a single comment's thread from:

RE: Het verkeerde gebit.

in #alldutch6 years ago (edited)

Getver....van die gebitten op tafel....brrr, of in een glas water naast het bed....

het herinnerde me aan een stukje dat ik 11 jaar geleden op mijn pulporama blog plaatste:

woensdag 23 mei 2007
Kunstgebit weggedrukt

Novograd
Een tandarts in Novograd werd bijna aangevallen door een ontevreden klant voor wie hij een volledige gebitsprothese had gemaakt.
De 67 jarige man was woest omdat zijn kunstgebit steeds hoger kwam te liggen en helemaal niet lekker zat.
Bij nader onderzoek bleek dat de man onder zijn kunstgebit een volledig nieuw gebit kreeg.
"Blijkbaar had hij zijn melkgebit nooit gewisseld en is hij nu pas, nadat we een paar maanden geleden de hele handel eruit hadden getrokken, gaan wisselen." was het nuchtere commentaar van tandarts Vladimir Konotjenko.
Boris Malenkov kan dus naar alle waarschijnlijkheid zijn kunstgebit binnenkort weggooien en weer met eigen tanden door het leven.

http://pulporama.blogspot.nl/2007/05/kunstgebit-weggedrukt.html

Ik herinner me trouwens ook nog dat er vroeger, in de jaren 60 op het Waterlooplein, allerlei ouwe kerels kunstgebitten stonden te passen!

En je hebt een periode gehad dat mensen als ze gingen trouwen, als huwelijkskado een kunstgebit kregen... Eerst even alles trekken en dan een kunstgebit; goeie investering dachten ze.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57340.70
ETH 3072.28
USDT 1.00
SBD 2.37