You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mijn Eerste Stap In Deze Nieuwe Wereld - Mijn Eerste Maand op Steemit - #alldutch

in #alldutch6 years ago

Hi @folkert,

leuk stuk, dat zou ik in het Engels toch allemaal niet zo uitgebreid gelezen hebben denk ik; Nederlands, het blijft toch onze moerstaal!

Tuinieren is ook heel leuk. Ik heb ook een tuin en wie weet ga ik er wel wat foto's van maken als alles over een paar weken weer begint uit te komen.
Aangezien alles wat je erop zet, muurvast in de blockchain wordt verankert, is het ook wel een plek om een soort tuindagboek bij te houden! Ik ben nu bijvoorbeeld al een paar uur op mijn harde schijven, Nas, Cloudstorage en usb sticks naar een paar foro's aan het zoeken waarvan ik zeker weet dat ik ze ergens moet hebben, maar waar?

In zo'n blockchain raak je ze nooit meer kwijt. ( kan soms natuurlijk ook een nadeel zijn; ik denk dan aan het soort selfies dat jongeren tegenwoordig vaak op facebook etc. schijnen te plaatsen...)

Sort:  

Hi @vjbasil,

Voor mij was het ook makkelijker om in het nederlands te schrijven. Bedankt voor het lezen en je feedback.

Het probleem met foto’s niet kunnen vinden heb ik zelf ook. Ik heb al mijn fotos in de cloud staan. Handig om ruimte te besparen, maar onoverzichtelijk en dus moeilijk als je een bepaalde foto op wil zoeken.

Bedankt voor je reactie en veel plezier met het tuinieren komend voorjaar:).

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66254.46
ETH 3319.59
USDT 1.00
SBD 2.69