Mooie huizen in Weesp

in #alldutch6 years ago

9efe5806-fe68-45c9-b605-7130bcc8f8bd.jpeg


Deze foto maakte ik gisteravond in Weesp, in een wijkje ten noorden van het station.

met enige manipulatie met de fantastische app Snapseed, creëerde ik dit resultaat.

ik vond het vooral leuk dat het spiegelbeeld van tint is veranderd.


Steepshot_footer2.PNG Steepshot | IPFS | Google Play | IOS
Sort:  

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

leuke foto met idd heel mooie huizen

beste steemian
Er is ook een Nederlandstalige steemit/discord community De Nederlandstalige Alliantie waar u gezellig met andere nederlandstalige steemians kunt kletsen.
Tevens hebben we ook een nederlandstalige helpdesk infoblok waar u terecht kunt met al je vragen over de steem blockchain.

Echt een hele coole foto geworden zo @vjbasil !

Ja dank je wel, het is echt leuk om met die app Snapseed te experimenteren!

De tip voor die app kreeg ik een tijdje geleden van @aaltje71.

Dankzij Snapseed heb ik voor het eerst het gevoel dat ik met mijn mobieltje foto's kan maken die qua eindresultaat kunnen tippen aan wat ik met mijn "echte" camera, een Nikon 7100, kan, maar dan sneller en eenvoudiger.

Ik heb trouwens ergens gelezen dat Snapseed ooit ontwikkeld is door Nikon....

deze heb ik er ook mee bewerkt:

https://steemit.com/photography/@vjbasil/train-bridge-weesp-2018-04-07-15-37-28

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62260.20
ETH 2431.98
USDT 1.00
SBD 2.64