You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aankondiging Alldutch-creations! Voor alle creatieve posts van Nederlandstalige Steemians

in #alldutch7 years ago

mooi initiatief alleen jammer dat dat discord kanaal spamed met dm / pm berichten , was voor mij een reden om daar niet meer terug te keren.

Sort:  

Bedankt voor je compliment ! @stresskiller wat jammer dat je dat zo hebt ervaren (spam). Is dat lang geleden of iets recents? Zelf een paar maanden aanwezig en heb pas 1x ongewenst pm ontvangen en dat had niks met alldutch te maken. Als het iets is van een tijd terug misschien een reden nog eens te komen kijken?

dat is geweest voor dat ze van naam veranderde

Ok, ik heb wel gehoord dat er wel wat gedoe is geweest, en iemand is vertrokken.. Het is een leuke groep intussen, dus mocht je je bedenken, dan ben je welkom hoor!

Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van @anouk.nox. Het is een leuke groep inmiddels. Ik ben daar lid sinds december 2017 en heb nog nooit dm ontvangen vanuit de discord ... dus wat dat betreft zou het een reden kunnen zijn voor je om eens opnieuw te komen neuzen?

net nog even gezocht dat was dus in okt 2017

Oke ... ik zit vanaf december 2017 op steemit en volgens sinds januari pas in de discord van alldutch ... dus oktober is mij niets van bekend :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 59647.06
ETH 2365.97
USDT 1.00
SBD 2.56