You are viewing a single comment's thread from:

RE: Stoepkrijten en krijtstrepen

in #alldutch6 years ago

Een vergunning voor stoepkrijten??? Nja, daar zakt mijn broek van af... En wat voor "straf" riskeer je als je het toch doet zonder vergunning?
Stoepkrijten was voor mij als kind een leuke bezigheid in de jaren 90 (toen waren de regels nog niet zo breed).

Sort:  

Nou de straf is eigenlijk best heftig... zo'n 140 euro per overtreding. Maar ik geloof niet dat die eens is opgelegd :)

En ik maar denken dat het bij ons in België al erg genoeg was met de geweldige lijst van bepaalde GASboetes die je kan krijgen in verschillende gemeenten :D.
Bv: in Mechelen heeft een schooljongen een boete gekregen, omdat hij een broodje aan het eten was terwijl hij op de ingangstrappen van de kerk zat.
Als je dit onderwerp googled, kom je een mooie waslijst tegen van boetes in alle vormen hier :)

Mijn god, de overheid in belgie is echt totaal losgeslagen lijkt het wel !! Jeetje wat erg !!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61964.40
ETH 2998.63
USDT 1.00
SBD 2.47