VLOEKEN... is een teken van intelligentie...

in #alldutch6 years ago (edited)

IMG_4432.PNG

Enkele maanden geleden las ik dat mensen die vloeken intelligenter zijn. Er stond letterlijk

vloeken is een teken van intelligentie

Ik vond meerdere artikelen op internet, waaronder

IMG_4433.PNG

Ik moest erom lachen..geeft wel even een beter gevoel.
Een lekkere vloek op zijn tijd lucht toch wel op.

Zelf ben ik godsdienstig opgevoed allang niet meer praktiserend.
Ik vloek niet veel , het voelt gek genoeg toch als een soort schending van Gods woord denk ik.

Maar ik ga het nu anders doen.

Ik geef mijn vloek voortaan een INTELLIGENTIE-BOOST
In plaats van godverxxxxxx zeg ik nu
I-BOE
Het bekt lekker, het voelt lekker.
Je kunt er extra accenten in leggen.
Je kan het ook schreeuwen!!!
Ik stel me voor dat als ik met een hamer keihard op mijn duim sla ik dan luidkeels roep
I-BOE!!!!
Voelt veel beter...BEVRIJDEND...

Ik heb het verschillende keren geprobeerd en het voelt voor alle partijen TOP !!
Mijn intelligentie krijgt een boost en de ander lift mee met mijn boost-energie.
Ons aura wordt heerlijk opgeschoond. ha,ha,ha

Ik overweeg contact op te nemen met de bond tegen vloeken.
Eens kijken wat zij ervan vinden.

@ryannevanos

Sort:  

Verdomd!

Goed idee!

Ik ga het meteen proberen!

Even zoeken waar ik m'n hamer heb gelaten...

Denk je dat het ook zo is dat je van vloeken intelligenter wordt?

Ik wil het geloven. Een goede vervanging van mijn oorspronkelijke geloof. Ha, ha, ha
Leuker en minder zwaar.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67015.44
ETH 3247.79
USDT 1.00
SBD 2.64