You are viewing a single comment's thread from:

RE: Democratie ver te zoeken!

in #alldutch7 years ago

Ik weet het niet, ik ben zo een persoon waarom de referendum af geschaft moet worden. Ik onderzoek gewoon te weinig om goed te kunnen stemmen.

Daarnaast lees ik vaak dit soort berichten en dan denk ik, we leven in een van de mooiste landen te wereld en zelfs daar ben ik nog niet te vreden genoeg mee zijn.

En of we lokaal nou zo beter af zijn. Het gepruts in de gemeente raden met in ervaren mensen? Ik weet het gewoon allemaal niet zo goed

Sort:  

Het is ook een van de mooiste landen ter wereld maar dat moet wel zo blijven. Maar ik ben op zoek naar de waarheid en heb gaande weg ondekt dat er extreem veel onnodig leed in een van de mooiste landen ter wereld is. Als je goed oplet zie je dat Nederlandse cultuur verkocht wordt en dat de democratie verdwijnt. Ik was altijd trots op Nederland maar nu ik ouder en wijzer ben zie ik ook de negatieve kanten en helaas heeft deze kant nu de overhand en als we niets doen blijft dit zo. Bedankt voor je reactie en eerlijkheid! @ramaisdrama

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62153.21
ETH 2411.09
USDT 1.00
SBD 2.64