You are viewing a single comment's thread from:

RE: De Steemit verwachtingen

in #alldutch6 years ago (edited)

Hey Karin. Ikzelf ben nieuw op deze site. Steemit zelf heb ik al reeds enkele maanden voorheen bezocht en heb mezelf recent pas aangemeld. Wat ik lees en zie hier op deze community of wat menig mensen verlangen is zo vlug mogelijk volgers hebben om op deze manier iets te kunnen bijverdienen. Volgens mij is dit niet correct. Ikzelf zie deze community als iets die veel meer is.... Het zijn net mensen die elkaar iets kunnen bijbrengen en eerlijk gezegd is het moeilijk om hier nog het bos tussen de bomen te zien. Je eigen interesse creëren en delen met een ander is zoveel meer waard dan nutteloze content te creëren waar niemand beter van kan worden. Ikzelf ben fotograaf (ne simpele amateur) en ben hier al veel met beelden geconfronteerd die niet eens gemaakt zijn door de topicstarter. Eerlijk gezegd zijn hier zeker meer dan interessante dingen te vinden. Je moet dan wel gaan graven naar die content. Om te starten volg ik liever een 5 tal mensen met inhoud en zie dan wel waar het me naartoe kan brengen. Ik zou heel graag een tekst willen delen op dit draadje. Een tekst van een schrijver die het meer dan waard is om te volgen. Vele groeten oli. Bedankt Karin
Hopelijk bevalt dit draadje jullie.

https://steemit.com/writing/@ilt-yodith/creating-steemit-content-for-yourself

Sort:  

Hee @olivierc wat goed dat je 'eindelijk' bent begonnen! Inderdaad het is soms even zoeken naar kwaliteit en als je dat eenmaal gevonden hebt dan kun je inderdaad beter alleen maar dar blijven volgen dan vanalles meer.

Ik ben zelfs de mensen die ik aan het volg kritisch aan het bekijken of ik ze ook WIL blijven volgen, want soms is mn tijdslijn zo een waanzinnige zooi ervan. Kritsch zijn is het sleutelwoord ook dus!

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66120.88
ETH 3555.65
USDT 1.00
SBD 3.12