Een les in het leven

in #alldutch6 years ago

Sommige mensen zijn nieuwsgierig maar andere mensen geven echt om mij.
Op sommige momenten denk ik van ze zijn mijn vrienden . Toch laat ik mij weer beet nemen door hun . Ze zijn alleen geinterseert in mijn verhaal omdat ze nieuwsgierig zijn.
Voor de rest ben ik onzichtbaar voor hun .
Beginnen ze mij te negeren .
Waarom laat ik mij toch zo beetnemen .
Ik had ze vertrouwt maar blijk dat het niet van alle twee de kanten komen .
Spijtig anders had het een mooie vriendschap kunnen zijn .
Mij focussen op de mensen die wel mijn vrienden zijn .
Niet te rap mensen vertrouwen om mijn verhaal te vertellen en opletten tegen wie ik iets zeg .
Is weer een les dat ik geleerd heb in het leven .

Sort:  

Ik zal er altijd voor je zijn schatje! Iemand die jou heeft als vriend mag zich gelukkig prijzen want je bent zo een lief persoon!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58418.48
ETH 2515.89
USDT 1.00
SBD 2.36