❤Dochter en moeder ❤

in #alldutch6 years ago

Dit gaat over mij en mijn mama .
Mijn mama heeft mij , mijn zus en mijn broer alleen opgevoed .
Mijn mama is er altijd voor mij .
Ze heeft mij gesteund toen ik mijn droom wou waarmaken .
Ze heeft mij gesteund en voor mij gezorgd toen ik 2 keer aan mijn voet geopereerd werd .
Maar vorig jaar kregen we te horen dat mijn mama borstkanker had.
Het sloeg in als een bom .
Waarom mijn mama ?
Ze verdient alle geluk .
Ik moest toen sterk zijn voor haar zodat ze zich kon optrekken aan mij .
Toen mijn mama het niet zag liet ik mijn tranen gaan . Iedereen zei tegen mij : jij moet nu sterk blijven voor je mama . Dat deed ik ook .
Deze keer moest ik voor mijn mama zorgen .
Mijn mama had daar heel moeilijk mee omdat normaal een moeder moet zorgen voor haar kinderen en niet omgekeerd zei ze tegen mij .
Ik deed dat met heel veel liefde .
Ze doet alles voor ons gelukkig te maken .
Deze keer kon ik er zijn voor haar .
Het deed mij heel veel pijn om mijn mama zo verdrietig te zien .
Alles ging zo rap , voor dat we het wisten werd ze geopereerd .
De operatie heeft 4 uur geduurd.
Dan heeft ze een ontsteking gehad .
Als dat genezen was dan kreeg ze bestralingen.
Het deed mij pijn om te zien dat mijn mama veel pijn had te laatste tijd . In die periodes.
Toen wou ik dat ik haar pijn kon wegnemen .
Ik en mijn mama hebben een speciale band.
Mijn mama is mijn voorbeeld.
Zo een sterke vrouw .
De kanker is weg . Na een jaar laten moest mijn mama een paar weken geleden op controle gaan om te zien dat alles goed is of dat mijn mijn mama terug kanker had .
Gelukkig is alles goed .
20180502_190829-1.jpg
🍀🌷 ik en mijn mama 🌷🍀

Je hoort veel dat mensen kanker krijgen
Maar je beseft het pas als iemand dat krijgt die heel dicht bij je staan .

Ik steun nu elke keer kom op tegen kanker .
Hopelijk kunnen ze nog veel mensen helpen en steun bieden voor die mensen .
2178646669.jpg

Sort:  

Om votes te krijgen moet je wel meer postjes maken he sloeberke, mijn votingpower staat te wachten ;)

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58389.23
ETH 2521.57
USDT 1.00
SBD 2.35