Zowel bears als bulls kunnen van 2019 hun jaar maken.

in #alldutch6 years ago


Vandaag was er opnieuw een exclusief CNBC interview met Paul Tudor Jones. Aangezien PTJ eveneens gebruik maakt van Elliott Wave, kijk ik dan ook altijd uit naar wat hij te zeggen heeft. Eigenlijk vervulde zijn mening grosso modo mijn verwachtingen. Komend jaar zal volgens hem volatiel blijven.


I think we’re gonna see a lot more of what we just saw -- a lot more volatility... I think in the next year, we'll be 10 down, 10 up. Both sides of it. At least 10% either way. Maybe 15%.

Paul Tudor Jones

Het enige waar ik mij niet in kan vinden, is dat hij de Amerikaanse centrale bank in 2019 geen rente verhoging ziet doorvoeren. Maar goed, dat leg ik dan wel een andere keer uit. Hieronder kunt u het volledige interview bekijken. Enjoy!



Posted from my blog with SteemPress : http://www.marketmaven.be/zowel-bears-als-bulls-kunnen-van-2019-hun-jaar-maken/

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62912.13
ETH 2544.21
USDT 1.00
SBD 2.84