Hoe bewaren mensen hun crypto assets?

in #alldutch6 years ago


Heeft u ook al altijd willen weten hoe andere mensen hun crypto assets bewaren? Wel, daar kan ik nu misschien een antwoord op geven. Toen ik daarstraks mijn inbox open deed, zag ik een leuke e-mail over een grootschalig onderzoek naar crypto assets. Het onderzoek werd georganiseerd door de universiteit van Cambridge. In dat onderzoek hadden ze het kort over hoe mensen hun crypto opslaan.


Bron: GLOBAL CRYPTOASSET BENCHMARKING STUDY

De infographic gaat over de periode tussen het tweede kwartaal van 2017 en juni 2018. Mobiele en web wallets zijn duidelijk de meest gebruikte vormen om crypto op te slaan. Opvallend is de forse opmars van "vault services". Dat zijn eigenlijk custodian diensten. Dit type is vooral gericht op institutionele investeerders die blootstelling aan crypto willen.

Persoonlijk vind ik het wel frappant dat hardware wallets het minst gebruikt worden! Tenslotte zou ik er nog op willen wijzen dat volgens deze studie geen enkele opslagvorm, qua gebruik, achteruit is gegaan. Straf!



Posted from my blog with SteemPress : http://www.marketmaven.be/hoe-bewaren-mensen-hun-crypto-assets/

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63632.98
ETH 2727.39
USDT 1.00
SBD 2.58