Sort:  

Ik had aan @jackjohanneshemp al laten weten dat deze banner door iedereen mag gebruikt worden. Hoe meer ik 'm zie op andere all dutch blogs, hoe trotser ik word.
Dus, ja...gebruik 'm, en promoot 'm op discord.
Als ik nog eens veel tijd en goesting heb, zal ik een grotere maken, de totale breedte van de blog, dan moet j'm niet centreren.

Super! Bedankt!

De grote is al klaar, maar je hebt 'm al gevonden. Bedankt voor de upvote

Goeie post trouwens! Ik zou het echt fantastisch vinden als interplanetair reizen nog tijdens mijn leven mogelijk zou worden!

@feelx we vinden het super als meer en meer Nederlandstalige steemians zoals u, op een interactieve manier elk onze steemit-tijd beleven. Ik heb je blog met betreffende informatie in ons informatie-sub kanaal gedropt, groeten

@marcovanhassel je kan deze banner terug vinden in het #informatie sub-kanaal van onse community,

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57560.27
ETH 2570.10
USDT 1.00
SBD 2.48