You are viewing a single comment's thread from:

RE: Inspiratie voor schrijvers! Ontsluit je verborgen creativiteit!

in #alldutch6 years ago

Bij mijn eerste poging kreeg ik zonnebril, struikelen, rol. Voor ik het wist was ik natuurlijk al aan het nadenken in plaats van te schrijven. Ik vond het best moeilijk om te starten. Enkele combinaties later voelde ik al dat het steeds makkelijker werd. Ik hou de pagina nog wel een tijdje bij de hand, zo kan ik alvast een beetje oefenen. Ik vond het trouwens best leuk eens zomaar te schrijven over een onderwerp dat ik niet zelf moest bedenken. TOP!

Sort:  

Benieuwd naar wat er uit komt!

Inderdaad nadenken is eigenlijk uit den boze!

Je moet ook niet het idee hebben "dat het persé wat moet worden". laat het gewoon gebeuren en laat je verrassen!

Fouten doen er niet toe; die kan je later allemaal bijschaven, als je later vind dat je basis stukje toch de moeite waard bleek om er aan verder te werken, of een inspiratie voor weer wat anders.

Succes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59329.35
ETH 2613.53
USDT 1.00
SBD 2.44