You are viewing a single comment's thread from:

RE: De Steemit verwachtingen

in #alldutch7 years ago

Hele goede post, wijze woorden en ook helemaal waar. Ik ben nu ongeveer 42 dagen actief op steemit en boek wel vooruitgang. Echt goede posts maken zal me nog wel even wat oefening kosten want ik probeer zoveel mogelijk posts in het engels te schrijven. (Ik had nog geen nederlandstalige mensen ontmoet hier) Ik ben vaak langer bezig met mezelf af te vragen of ik wel de juiste vertaling maak dan met het effectief schrijven van de post. Ook gebeurt het wel eens dat ik tijdens het vertalen een stukje moet weglaten omdat ik niet de juiste engelse woorden kan vinden.
Zonet vond ik voor het eerst de nederlandstalige topics hier en dat scheelt me al wel heel wat. Iedereen op steemit is tot nu toe geweldig en ik heb hier al veel leuke uren doorgebracht maar het is toch net iets ontspannender om tussendoor ook eens een paar posts of comments in je eigen taal te kunnen doen. Leuk jullie allemaal hier te ontmoeten en voor zover ik echt kan oordelen over de verdiensten hier op steemit kan ik voorlopig enkel zeggen dat gewoon lol hebben en elkaar wat op weg helpen met goede raad echt kan lonen. Comments zorgen voorlopig voor de grootste verdienste. De hoogste verdienste voor een enkele comment voorlopig was $9,5 dollar ongeveer. (Ik schrok me een ongeluk!)

Sort:  

Kijk wat tof om te horen en hierdoor kun je ook zien dat goede comments echt lonen. Das een dikke vote op een reply!

Lastig he in een andere taal schrijven?? Ik merk dat ik dingen uit mijn dagelijks leven prima in Engels kwijtkan maar als ik echt specifieke omschdrijvingen wil geven, dan mis ik ook achtergrond.

Je hebt in ieder geval een Nederlandse hoek gevonden! Vanuit hier kun je ook weer verder bouwen, uiteindelijk moet je toch doen waar je goed in bent/ wat je leuk vindt!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63235.53
ETH 2558.76
USDT 1.00
SBD 2.63