Sort:  

Die bemoeienis zal er volgens mij toch vroeg of laat komen. Dit is een bedreiging voor hun dus slokken ze de tech op zodat ze het zelf kunnen exploiteren. Ook vanuit de hoek van de overheid zal er meer belangstelling komen omdat ze schrik krijgen voor bijvoorbeeld belastingsontduiking. In België overwegen ze bijvoorbeeld een taks van 33% op jouw cryptowinsten :(

Het enige wat volgens mij goed is, is dat meer mensen toegang kunnen krijgen waardoor de prijs omhoog kan schieten.

33% ?? holy crap man!
Ik snap wel dat ze willen weten waar iedereen zn geld is, maar om er meteen zoveel taks op te janken...jezus zeg

Met je eens Karin, ik zou mijn crypto dus ook nooit in een wallet bij de bank zetten. Al is het alleen al maar omdat door de nieuwe wijzigingen in een wet je privegegevens dus niet meer zo prive zijn ...

die sleepwet he? Nou ik vind het prima dat ze weten dat die crypto er staat, tenslotte is uiteindelijk het ook gewoon belastingontduiken van mensen (ik ben een beetje simpel hierin, belasting is nodig om dingen geregeld te krijgen, simpel als dat), maar meer dat het uiteindelijk weer bij een bank staat die om kan vallen is niet goed, wat mij betreft

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 63683.34
ETH 2754.57
USDT 1.00
SBD 2.64