Je moet iets van om te dromen hebben als de markt slecht is toch?

in #alldutch7 years ago (edited)

In het #alldutch kanaal op discord ontstaan soms mooie ideeen als de markt op donkerrood staat.

Namelijk het idee van @anouk.nox @woodzi en @hetty-rowan om een mooie #nl meetup te doen hier in Sint Maarten voor later als we goed geboerd hebben in crypto. Oke vooruit @marcovanhassel @sv1rby en @jackjohanneshemp mogen ook mee ;)

Screenshot_20180315-155954.jpg

Ik zie ze al helemaal aan komen vliegen, terwijl ik met wat drankjes klaar sta. Je moet iets toch als de markt slecht is?? Met zn allen houden we vertrouwen in een goede markt, en blijven we lekker dromen!


@Woodzi maakte meteen deze crea bea #alldutch prive jet, alle huisdieren mogen ook mee aan boord

Wil je ook lekker mee dromen? Kom effe langs op de #alldutch Discord En tot die tijd: goed doorsteemen en hopelijk dat die markt snel weer omhoog gaat

Sort:  

Hell yeah! We are gonna party party @ sint maarten!!! Ik wil graag een mailbu coctail als ik geland ben @karinxxl woop woop.. let's get the tour started! Hasta Manana!!!

halllleeeeee actie met die taxi!!

Wij ( ik en mijn vrouw @brittandjosie) willen ook wel mee 😬 discord zit nog niet in mijn systeem.

Leuk!!!

Jullie zijn meer dan welkom! Nog even steem naar de maan alleen! klein detail ;)

Haha heerlijk! Sint Maarten is een prima plek om eens te relaxen met steem in je wallet.

ik hoor net dat @dboontje ook van de partij is tegen die tijd! :D

Shit, jullie hebben ontdekt dat ik die app nog steeds niet heb geïnstalleerd ☺️

@crypto-econom1st je ligt weer hopeloos achter! :D

Tijd om effe door te pakken zodat ook jij mee naar de zon kan wanneer de markt ons allemaal stinkend rijk heeft gemaakt ;)

nou hop gas erop en naar alldutch discord er is nog plek :)

ja, dit wordt geweldig! :) All Dutch On Tour!!

Ik heb er helemaal zin in! Nu effe alle crypto omhoog!

Vet lachen toch!!

zorgen dat die prijs van steem door het dak gaat en dat zitten we allemaal lekker in de zon straks!

Halleeeeee

jij mag ook mee in de privejet!!

Joepieeeeeeee!!! ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63050.55
ETH 2622.66
USDT 1.00
SBD 2.71