Verhuizing (3)

in #alldutch6 years ago

Ben nog steeds volop bezig met alles in dozen pakken en dingen weggooien, heb nog een week om alles gereed te hebben.
Ik moet toegeven dat ik niet altijd zin heb om te gaan inpakken en opruimen en heb wel een paar middagen overgeslagen, maar het einde is in zicht gelukkig.
Nu heb ik van verhuurbedrijf van dit oude huis een overzicht gekregen met prijzen als ze hier dingen vinden die weer terug naar oude staat moeten worden gedaan. Sommige prijzen blijf ik me over verbazen, neem bijvoorbeeld als zij vinden dat de wc-bril vervangen moet worden dan gaat me dat 90 euro kosten. Dan begin je je toch wel af te vragen wat voor wc-bril zij in gedachten hadden. Dat moet wel een gouden bril zijn ofzo, of eentje met verwarming erin, ik zou het anders niet weten.
En er zijn meer bedragen waarvan ik denk, hoe komen ze erbij om dat soort hoge bedragen te vragen?
Maar goed, dinsdag is de inspectie en dan komt er vast een lijst met dingen die ze niet goed vinden, vind je het gek als je ergens 20 jaar hebt gewoond, dat niet alles meer is zoals in het begin?
Als er een nieuwe wcbril moet komen, haal ik wel eentje bij de action weg voor 5 euro ofzo, scheelt toch gauw 85 euro :-)
Afwachten maar, maar ik troost me bij de gedachte dat volgende week ik in nieuwe flat zit, nog wel in de dozen natuurlijk, want die pak ik rustig uit, maar toch de verhuizing zou dan in principe voorbij moeten zijn. Hopelijk.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57614.45
ETH 3097.31
USDT 1.00
SBD 2.57