Concert vooronderzoek

in #alldutch6 years ago

En dan lees je dat in het Therion concert voorprogramma de groep Imperial Age komt. En je denkt, toch eens kijken of dat wat is. Je zoekt op youtube en dan kom je tot de ontdekking dat het eigenlijk best aaardig klinkt.
Klinkt veel op Therion, maar dat is dan ook te verwachten als je leest dat er bandleden van die groep meedoen.
En nu blijkt die groep een nieuwe cd te hebben, dus ga je op zoek naar waar je die kunt krijgen. Na lang zoeken en veel online shops bijlangs in binnen en buitenland, zelfs bij de onlineshop van hun platenmaatschappij, is die nergens te krijgen, alleen tijdens het concert. Tja, wat moet je dan, dan is het eigenlijk al te laat toch?
Dus ga je de schimmige wereld in van downloads en waarempel daar vind je die. Je download het om het toch maar te beluisteren zodat je weet wat je te wachten staat. En nu klinkt die echt goed die cd. Ook rock/metal opera getiteld "The legacy of Atlantis". Toch jammer dat die nergens te vinden is, tenminste ik heb die nergens gevonden, misschien ligt het aan mij.
Dus nu weet ik in ieder geval dat ik extra geld mee zal moeten nemen naar het Therion concert, want dan kan ik die cd gewoon aanschaffen. Wel zo leuk natuurlijk om een echte cd in handen te hebben.
En aangezien ik toch bezig ben met het internet afstruinen ook maar eens kijken naar materiaal van die andere voorprogramma's: Galderia en Null Positiv. Ken ze beiden niet, dus maar even youtube weer op. Null Positiv klinkt wel aardig (industrial metal) als ik de clip bekijk, maar niet echt goed genoeg om daar een cd van te kopen, vind ik, al is het wel een leuke zangeres, maar dit terzijde ;-)
Galderia klinkt wel lekker, maar goed dat Italiaanse power metal gaat er altijd wel in bij mij, dat wordt dus fanatiek headbangen. Die hebben twee cd's, misschien dan toch maar nog meer extra geld meenemen, dat klinkt best goed en als metalfan/radiomaker moet je zoiets toch hebben. Nu maar hopen dat ze die ook verkopen tijdens het concert natuurlijk, anders maar op zoek in online winkels.
Zo zie je maar weer, ga je voor 1 groep naar een concert, zie je er vier waarvan je er drie nog niet kende. Is toch altijd weer leuk om nieuwe metalgroepen te ontdekken, zelfs op mijn leeftijd ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57742.49
ETH 3102.18
USDT 1.00
SBD 2.39