You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wat als de 3e wereld oorlog uitbreekt?

in #alldutch6 years ago

Ten eerste bedank voor je tips, ik zal ze zeker in mijn gedachten meenemen.
Het schrijven is nieuw voor me en hoe de layout in steemit werkt met betrekking tot vetgedrukte letters, indeling ed moet ik nog eens verder uitzoeken.

Wat je verder schrijft is helemaal waar, we leven in een haast economie waar iedereen vooral aan zichzelf denkt, ik heb me er ook schuldig aan gemaakt.
Ergens moet dit ook wel, je moet eerst aan jezelf denken, zonder dit kun je ook geen anderen helpen, echter komt men aan dit laatste meestal gewoonweg niet toe.

En ja, om goede informatie van over de hele wereld te krijgen is onbegonnen werk, er speelt te veel op de wereld, met te veel kanten aan een verhaal.
Het is erg gemakkelijk om het overzicht kwijt te raken, beter gezegd, een goed overzicht is er niet.
Zoals je zei, we blijven idd met een halve waarheid achter.
En hoe meer media er in een land is, des te verwarrender het eigenlijk wordt.

En wat betreft voorbereiden op, het handigste is om te bekijken wat je met regelmaat eet wat houdbaar is, dit in je voorraadkast te zetten en evt op een andere plek.
Bij verbruik vul je dan eerst aan vanuit je voorraad en haal je weer wat nieuwe bij.
Zaken als rijst, pasta, tomatensaus, boontjes, ed. En vooral een flinke hoeveelheid kruiden en als je er van houd ketjap, hiermee kun je alles redelijk eetbaar krijgen.
Maak eens een printje met hoe je geïmproviseerd water filtert en opvangt en oefen eens met je vuurstaal, dit is nog niet zo gemakkelijk (watten en vaseline doet wonderen).

Sort:  

Inderdaad, het valt niet mee om er vuur mee te maken. Ik heb het wel voor elkaar gekregen, maar het kostte wel wat tijd :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60929.80
ETH 2371.67
USDT 1.00
SBD 2.49