You are viewing a single comment's thread from:

RE: Witches, teasing little rascals

in #alldutch6 years ago

Ben blij dat ik niet naast je woon. Ik heb het niet zo op heksen. Gelukkig schijn jij er goed mee over weg te kunnen.

Leuk idee deze foto.

Ik zit een beetje te bladeren door de inzending voor inspiratie, maar er komt nog niets bovendrijven.

Sort:  

Ik moest ook even denken uiteraard, maar ineens had ik het en het goede voorwerp vooral .....
Ik ben gewoon letterlijk eens door mijn huis gelopen wat een goed voorwerp zou kunnen zijn.
Misschien helpt het je inspiratie een duwtje te geven ;-)

Ach die malle heksen in mijn tuin.... hiero moet je kijken, kom ik gisterenavond tegen..... Ze hadden het warm denk ik..... Lekker uitwaaien aan de waslijn 😊

heksenhangplaats1.jpg

En natuurlijk dankjewel voor je vote !!!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63186.04
ETH 3392.68
USDT 1.00
SBD 2.50