the all dutch promo meme contest ... mijn idee.

in #alldutch6 years ago (edited)

Hoi hoi Mede All Dutchies,

Vorige contest heb ik aan me voorbij laten gaan ... maar deze week kon ik toch niet ook nog voorbij laten gaan. Aangezien ik elke dag wel even kom chatten en kletsen in het All Dutch discord kanaal, en al vele nuttige tips heb mogen ontvangen van de mensen van All Dutch moest ik toch gewoon even kijken of ik daar iets mee kon.

Ondanks dat ik veel en vaak met photoshop bezig ben, heb ik nog nooit in mijn leven een MeMe gemaakt. Sterker nog, het woord is zelfs totaal nieuw voor me ...

Maar dat heeft me er niet van weerhouden om toch zeker een poging te wagen. En die vol trots aan jullie te laten zien.

Ja mensen, het is gewoon echt zo ... ik heb een Belgische Herder & Hollandse Herder in huis, die gewoon weten hoe Steemit werkt! En dat allemaal dankzij #Alldutch!

Of ik jullie nu dankbaar moet zijn daar zullen we het in een later stadium nog eens over moeten hebben ;-) Als mijn honden veel verdienen op Steemit natuurlijk wel, maar omgekeerd ... We wachten het af!

Sort:  

A one year old dog is as physically mature as a 15 year old human.

Haha hij is leuk :) dat ze maar veel geld mogen verdienen hier!

Leuk leuk leuk!!!

En van harte met je winst in de contest! jiiiiihaaaaa

Leuke beestjes :)

Die zien we vast nog wel eens terug

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63578.68
ETH 3314.57
USDT 1.00
SBD 3.94