You are viewing a single comment's thread from:

RE: De Steemit verwachtingen

in #alldutch7 years ago

Dankjewel voor je mooie woorden, en ik ben zelf ook blij dat ik begonnen ben een tijdje terug. Wat ik echt kan toevoegen ben ik nu pas over aan het nadenken. Dit omdat ik er eerder ook anders ingestapt ben. Maar dit inzicht heb ik gaandeweg gekregen en ik ben heel blij dat ik dit inzicht nu heb ... Ik hoop dan ook dat nieuwe Steemians dit inzicht meteen meekrijgen door jouw post en de reacties daarop.

Sort:  

Laten we het hopen inderdaad! Inderdaad valse verwachtingen kunnen het feestje helemaal verpesten, terwijl het eigenlijk zo een toffe community is. Echt bijzonder hoeveel nieuwe Steemians al in dit topic hebben gereageerd!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59696.15
ETH 2618.35
USDT 1.00
SBD 2.41