You are viewing a single comment's thread from:

RE: De Steemit verwachtingen

in #alldutch6 years ago

Karin een top post over illusies en steemit. Ik denk dat veel nieuwe nederlandse gebruikers hier echt veel aan hebben. Ook omdat je duidelijk schrijft dat het niet allemaal zo snel gaat, maar dat het wel degelijk kan allemaal.

Ik ben zelf nu sinds december aangemeld, maar het is denk ik januari geweest dat ik echt actiever ging worden. Ik heb me ook echt een weg moeten zoeken, en moet nog steeds heel veel dingen vinden, en leren. Maar dat maakt het ook leuk! En nog leuker is dat je ook 'beloond' wordt als je iets goeds doet.

Zo ben ik vandaag voor het eerst met een foto vermeld in animalphotography ... en daar natuurlijk ook trots op. De kleine beloning die daarbij hoorde maakt me dan extra blij. Ik heb het zelf gedaan.

De dikke upvotes wil iedereen wel hebben, maar feit is dat je die zal moeten verdienen idd. Door het schrijven van goede content kom je een eind, maar zeker ook door het integreren met andere steemians. Dat is de juiste weg. Steemit kan alleen groter groeien als iedereen elkaar helpt en daarom is het idd belangrijk jezelf af te vragen wat jij de community kan bieden, niet enkel wat de community jou kan bieden. Want als je in eenrichtingsverkeer denkt kun je beter maar meteen weer stoppen. :D

Sort:  

Wauw dat is perfect hoe je het verwoord eigenlijk. Inderdaad, wat kan JIJ toevoegen aan de community. Zo had ik het niet eens bekeken, maar dit is wel realiteit inderdaad!

Precies de dikke upvote komt niet zomaar ineens aanvliegen. Buiten dat het een goed verhaal moet zijn, moet iemand je ook 'vinden'. Dit lukt natuurlijk niet altijd, zeker met een groeiende community!

Thx Hetty, ik ben blij dat je begonnen bent een tijdje terug, want je fotografie is echt fantastisch en het verdient aandacht!

Dankjewel voor je mooie woorden, en ik ben zelf ook blij dat ik begonnen ben een tijdje terug. Wat ik echt kan toevoegen ben ik nu pas over aan het nadenken. Dit omdat ik er eerder ook anders ingestapt ben. Maar dit inzicht heb ik gaandeweg gekregen en ik ben heel blij dat ik dit inzicht nu heb ... Ik hoop dan ook dat nieuwe Steemians dit inzicht meteen meekrijgen door jouw post en de reacties daarop.

Laten we het hopen inderdaad! Inderdaad valse verwachtingen kunnen het feestje helemaal verpesten, terwijl het eigenlijk zo een toffe community is. Echt bijzonder hoeveel nieuwe Steemians al in dit topic hebben gereageerd!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.11
JST 0.027
BTC 64720.87
ETH 3409.22
USDT 1.00
SBD 2.32