Knuffel Maandag

in #alldutch5 years ago

IMG_20190121_092130.jpg

Gooooooooooood morning Breda !!

En ben jij al een beetje deprie? Eens in een blauwe maandag mag dat en aangezien dat vandaag is mogen we collectief aan de zelf opgelegde neerslachtigheid!

Waarom we vandaag deprie zijn? Nou dat heeft ene Cliff Arnall (Britse psycholoog) in 2005 zo uitgerekend. Hij had namelijk een formule bedacht waaruit bleek dat vandaag de meest deprimerende dag van het jaar is, de meeste voornemens zijn nu wel zo'n beetje mislukt, vakanties zijn nog ver weg, het is koud, grouw en de eerste werkdag van de week dus al met al niets om optimistisch over te gaan doen.

IMG_20190121_091549.jpg

Onze Cliff heeft duidelijk niet mijn gm over voornemens gelezen, had hij dat gedaan dan had hij nu dus van zijn slechte voornemens af geweest, wat volgens mij toch best positief is?

Mocht je nou moeten worden opgevrolijkt vandaag, dan kun je alvast je zomervakantie gaan plannen/boeken. Heb je extra lang iets om naar toe te leven en ben je meteen van de lokale depressie af.

IMG_20190121_091518.jpg

Zijn vakanties niet jouw ding, dan mag er vandaag ook geknuffeld worden! Het is namelijk internationale knuffeldag! In Nederland is deze dag niet zo heel bekend, maar zoals veel komt ook dit uit Amerika over waaien.

IMG_20190121_091259.jpg

Knuffelen is goed en een stuk hygiënischer dan zoenen (wat eigenlijk neer komt op het deponeren van een slijmspoor aan bacteriën op iemands huid). Je kunt zelfs meedoen aan de worlds biggest hug (http://worldpeace.org.au/readcyber.asp) !

IMG_20190121_092058.jpg

Al met al vrienden alle reden om vandaag van die depressie af te komen en elkaar in de armen te vliegen. Doe lekker je ding en stay awesome!

Carpe die 'misschien heeft onze maan het gewoon heel erg koud' Diem

Sort:  

Een bloedmaan op een blauwe maandag, het lijkt een kleurrijke dag te worden...

Vakanties zijn wel mijn ding maar er is geen geld. Ik ben blij als ik deze maand te eten heb.

Ik had al met de honden geknuffeld, 2 waren mooi pleite, afijn weer terug en ik onder het haar en klittebollen en 1 stonk er aardig uit zijn bek.

Gelukkig was ik al depri voor het maangedoe, dus die kan ik er de schuld niet van geven. Ik heb trouwens nooit last van maanstanden hooguit van gebrek aan warmte en zon.

Ga jij vandaag de maan warmknuffelen dan?

Posted using Partiko Android

Ik had vandaag een prima dag en zeker geen blauwe maandag....

Alles liep op rolletjes en het gaf een vermoeiend maar voldaan gevoel!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66038.71
ETH 3178.89
USDT 1.00
SBD 4.05