Kielegat 2020 - dag 1

in #alldutch5 years ago

Allaaaaaaaaaaaf Kielegat!!!

Uuuggghhhhhhhh en het moet eigenlijk nog beginnen! Maar goed zo wat koffie en solid voedsel verder voelt het vast een stuk menselijker aan!

Anyway carnavalsvrijdag was weer super en zoals elk jaar ook dit jaar weer wat leermomenten.

Zo kwamen we er gisteravond achter dat niet elk restaurant zit te wachten op feestende lallende carnavallers. Zelfs niet als ze van te voren hebben gereserveerd. Ergens ook wel begrijpelijk met een tent vol net geklede gasten die sjiek de friemel aan het dinneren zijn.

Daarbij is Has pizzakabab ook veel meer carnavalesk dan voedsel dat met mes en vork naar binnen moet worden gewerkt.

Bij het thuiskomen, toch nog eventjes bij mijn buurtjes wezen feesten (super gaaf feest), maar zonder mijn voordeur goed af te sluiten en dus bij thuiskomst een wild vreemde mevrouw in mijn gang die in mijn spiegel aan het staren was....

Op de vraag wat ze aan het doen was volgde een antwoord dat leek op "hips.....mijn make-up zit niet goed....hips...en de wc is bezet!".

Ben toen maar met mijn Has kabab pizza door gelopen naar de woonkamer met een "doe je wel de deur dicht als je weg gaat?", wat ze inderdaad ook heeft gedaan. Super als mensen gewoon mee werken als ze iets te dronken zijn :)

Vandaag gaan we rustig verder waar we gisteren gebleven zijn, ga jij ook carnavallen of doe je wat anders? Wat je ook doet doe het met passie en je bent weer totally awesome!!

Carpe die "op naar dag 2" Diem

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63326.84
ETH 2648.69
USDT 1.00
SBD 2.82