K3 verschillen

in #alldutch6 years ago

Gooooooooooood morning Breda !!

Het was weer een goed vriendenweekend, zeer zeker voor herhaling vatbaar. Op zo'n weekend doe je dingen die je normaal gesproken nooit zou doen.

image

Zo bevond ik mijzelf plots in een K3 Kwartet spel. Nou ben ik zeker niet vies van een oya lele, maar de dames op mijn kaartje kwamen mij totaal niet bekend voor.

image

Blijkt dus dat ze ineens gewoon k3-dames geswapt hebben: Josje, Kristel en Karin werden Klaasje, Marthe en Hanne. Dit hele proces werd 'K3 zoekt K3' genoemd, zodat het hele gebeuren ook vanuit changemanagement perspectief goed gehandeld kon worden. Oh ja en er kon gestemd worden dus de hele exercitie was nog democratisch ook.

image

En laat nou precies vandaag in 2015 deze switcheroo hebben plaatsgevonden!

Zo na deze verhelderende boodschap ga ik n u snel mijn dagje beginnen. Doe jij dat ook en don't forget to be awesome!

Carpe die 'amai Gerrit...wat doe je nu?' Diem

Sort:  

O ja ondeugde Hanne hahaha ik wist t al ja raar maar waar.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63283.09
ETH 2463.49
USDT 1.00
SBD 2.54