Ich schaffe das af!

in #alldutch6 years ago (edited)

RUTTE.jpg

Yep vrienden, heb het normaal gesproken niet op de telegraaf (vind het typisch een krant voor mensen die dan wel wakker zijn, maar duidelijk nog koffie nodig hebben).

Gelukkig is het nou eenmaal statistisch onmogelijk om het altijd bij het verkeerde eind te hebben, gelukkig ging het net goed met dit artikel over het weggeven van ons geld door Mark en consorten!

Zou dit nou eindelijk Rutte's achilleshiel blijken? We zullrn zien, maar een ding lijkt me nu wel duidelijk : #vvdwegermee!

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2452089/bijna-niemand-steunt-afschaffing-dividendbelasting

Sort:  

Zo ook goedenmorgen Ted de gabber,
Je quote : vind het typisch een krant voor mensen die dan wel wakker zijn, maar duidelijk nog koffie nodig hebben .... kwam wel binnen !!
Of bedoel je met “ kan het niet altijd goed hebben” daarme mij als trouwe Telegraaf lezeres en ik drink geen koffie maar toch wel een ok persoon?
Fijne dag ik ga de Telegraaf lezen!

Hahaha ach als trouwe Volkskrant aanhanger kan ik de telegraaf niet anders zien dan als een concurrent van de story. Maar dat is mijn mening en die hoeft natuurlijk niet overeen te komen met die van u.

Enjoy de telegraaf maar neem het niet te serieus (volkskrant trouwens ook niet) :)

Hi gabberted was ook maar een grapje wij hebben er 3 zakelijk waaronder deze en hier is alleen de T verkrijgbaar en ik geloof zeker niet alles. Heb je de Steemify app al? Die is wel echt waar ... EN GOED!

#vvdwegermee: wir schaffen dasz!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62924.41
ETH 2436.05
USDT 1.00
SBD 2.52