I wish you a very naughty xmas :)

in #alldutch6 years ago

image

Gooooooooooooood morning Breda !!!

Kerstavond vrienden, althans over een paar uurtjes dan. Dit jaar gaan we, wellicht niet geheel volgens de traditie (maar dat zal echt de pret niet drukken), zelf pizza's bakken met een pizzarette onder het genot van een aantal mooie volle wijnen! Dat gaat helemaal goed komen!

Ik wist niet dat pizzarettes een ding waren, zo zijn er meer dingen die ik niet wist. Wist je bijvoorbeeld dat je naast ham, kaas en andere boodschapjes bij de Hema ook een scheetkussen kunt kopen ? Het is maar een euro!! Een euro!! Dat is nog goedkoper dan bij Wish!!

image

Een quick-search op beslist.nl verder blijkt dat een euro echt heel goedkoop is. Elders kosten ze bijna het dubbele!!

Anyway mocht je opzoek zijn naar zo'n kussen of heb je een euro over en weet je echt niet wat je ermee moet....doe er je voordeel mee !!

image

Ik ga mij eens inlezen in pizzarette-technieken, maak jij er ook een mooie dag van en stay awesome!!

Carpe die 'have a great xmas peepz' Diem

image

Sort:  

Ok dacht serieus ook dat t vandaag al kerst was 🤣🤣🤣 echt ik weer.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64848.13
ETH 3173.84
USDT 1.00
SBD 2.55