Handen af van onze Burgermeester!

in #alldutch5 years ago

Goooooooooood morning Breda !!!

Zo dat was een erg mooi en geslaagde dag gisteren! Een mooi begin om het nieuwe concept stevig op de kaart te zetten!

Anyway even wat anders, heb je de luchtaanval op onze burgermeester dit weekend meegekregen ? Nou ben ik zelf best fan van onze Paul en ook al ben ik het lang niet altijd met hem eens, we mogen trots zijn op onze super stoere burgervader!

Ik was dan ook zeer verbaast dat iemand dus kennelijk geld ervoor over had om een vliegtuig over de stad te laten vliegen met daarachter een tekst dat oproept tot zijn vertrek.

Over wie er achter zit kan alleen maar worden gespeculeerd, maar de tekst, woordgebruik en niveau van de bijbehorende website doen toch wel heel erg vermoeden dat we het in een rechts/crimineel hoekje moeten zoeken.

Wat ik me nou afvroeg he, had deze hele actie niet een stuk milieubewuster gekund? De hoeveelheid CO2, stik- en andere fijn-stoffen die hiermee onze lucht in is gespoten staat niet in verhouding met de nut van de boodschap.

Onze communicatieve crimineel had namelijk ook gewoon een bilboard kunnen huren of gebruik kunnen maken van de OV! En dan doel ik dus met name op zo'n boodschap die je regelmatig voorbij ziet komen aan de zijkant van een bus! Had wel zo groen geweest lijkt me!

#greencriminals

Anyway, laat je niet van de wijs brengen Paul!

Zo vrienden, ik ga lekker mijn dagje starten maak er een super start van de week van en je bent weer totally awesome!!

Carpe die "handen af van onze burgermeester!" Diem

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64344.88
ETH 2629.39
USDT 1.00
SBD 2.83