Fallout 76

in #alldutch5 years ago (edited)

image

Goooooooooood morning Breda en Groenloo!!

Jawel Groenloo, vanmiddag karren we naar ver boven de rivieren voor een gezellig vrienden weekendje. Een weekendje afvragen of we nou de witte of toch maar de rode wijn open gaan trekken. Begin het concept rosé steeds beter te snappen!

Vrienden de afgelopen dagen heb ik best wat afgemopperd. Zeg maar gerust staan vloeken!

image

Wat was er aan de hand? Zoals je wellicht weet ben ik nogal een fallout-buff en was ik dus een van de eerste die de nieuwe fallout 76 had gepreorderd. Ik mocht zelfs mee helpen de Beta te testen (helpen alle foutjes uit het spelletje te halen).

Na maanden wachten kon ik eindelijk de game uitproberen, trekt de server het niet! Weer dagen wachten, maar gisteren was het zo ver.....Mijn eerste stapjes in het west-virginia van fallout 76!!!

image

Het....was....magisch!!!! De graphics zijn zelfs op een fullHD stunning, de verhaal lijn is boeiend, de samensmelting van lokale folklore in de gameplay, de heerlijke muziek klassiekers op de achtergrond en het gevoel van vrijheid in een giga grote open wereld.

image

image

De game loopt soepel, al waren er hier en daar wat hickups of framedrops te zien. Maar ik weet zeker dat die bij de launch van de game op 14 november helemaal zijn weggewerk.

image

Fallout 76 laat weer eens zien dat Bethesda toch echt de standaard voor RPG zet. En nu dus zelfs helemaal MMO!!!

Anyway, ik moet nog inpakken dus ga snel aan de slag. Maken jullie er ook een mooie vrijdag van en don't forget to be awesome!!

Carpe die 'Country roads, take me home
To the place I belong....' Diem!

image

Sort:  

I hoop maar niet dat dit spel een blik in de werkelijke toekomst biedt.....

Nee hoop het ook niet, maar mocht het wel zo zijn. Dan weet ik in elke geval wat te doen :)

Jij ook een gamer ?

Nee hoop het ook niet, maar mocht het wel zo zijn. Dan weet ik in elke geval wat te doen :)

Jij ook een gamer ?

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98