Zij die geduldig zijn, worden geprezen.

in #alldutch7 years ago

Nou het wil nog niet erg vlotten met de crypto markt helaas. Het pensioen moet nog even worden uitgesteld.
Ondanks alle positieve verhalen van bijvoorbeeld Ripple blijft de munt tobben.

Een van de redenen, las ik, naast de enorme FUD die er dagelijks rond gaat is de Japanse Whale Mt gox , de voormalig failliet verklaarde exchange.heeft een groot aantal bitcoins op de markt gegooid (zo’n $400 miljoen) om de schuldeisers te kunnen betalen.

Daarnaast heeft Mt Gox nog ongeveer 1,5 biljoen aan bitcoins in bezit die waarschijnlijk ergens in September op de markt zouden kunnen komen.
Experts denken dat het tot en met September nog wel eens tegen kan vallen maar dat daarna de koers wel eens explosief zou kunnen stijgen.

Ik wacht af, ik heb de koers in 4 maanden tijd nadat ik net was ingestapt zien vervijfvoudigen dus ik zie het zo gebeuren.

Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.

Wat wel vervelend is, is dat Steem en SBD ook gelijk een stuk minder waard zijn wat je gelijk in de inkomsten op je artikelen merkt.

Sort:  

It"s a virtue, patience :)

At 50 patience is a gamble. ;)

Pensioen op je 50ste...mmm...lijkt me een beetje te vroeg. Niet meer hoeven te werken is natuurlijk mooi, maar pensioen... Lijkt een beetje op een wens om oud te zijn... Iedereen wil oud worden, maar niemand wil oud zijn...
Het geen ik mij in crypto-space afvraag is waarom alles zo vast blijkt te hangen aan de bitcoin. Als de Yen zakt, wil niet zeggen dat de Euro of de Dollar automatisch ook vallen. Je zou toch denken dat, als de bitcoin het slecht doet, een reactie zou kunnen zijn om dan niet verder in bitcoin maar wel in andere coins te steken...
Het zal nog wel effe duren voor ik de crypto-logica beet heb denk ik.

Zolang je niks uitcasht,is er niks verloren. Ik heb de tijd....lange termijnspeler!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63792.82
ETH 2563.50
USDT 1.00
SBD 2.66