Ik doet het weer.

in #alldutch6 years ago

Zo de priester kan weer naar huis, de uitdrijving is mislukt. Bleek gewoon een norovirus te zijn. Ben je toch een hele week zoet mee en 5 kilo lichter. Dat laatste lijkt mooi meegenomen maar met mijn bouw is elke kilo noodzakelijk.

Kwam ook uit het niets, maandagochtend nog niets aan de hand en tegen de middag was het raak. Gelukkig in de bus alles binnen kunnen houden maar eenmaal op weg naar huis was dat niet langer mogelijk. Gelukkig ben ik geen stevige ontbijter.

Er zijn momenten dat een lange baard zeer onhandig is en dit is er een van.

Vervolgens een paar dagen van algehele malaise vanuit alle hoeken en gaten en daarna uitzieken. Ondertussen zit ik met een zwemmersoor en heeft mijn kat mij (per ongeluk) een blauw oog bezorgt toen hij wakker schrok op de bank naast mij van zijn zusje.

Tot zover op naar de 50 yihaa!

Sort:  

Jeetje @funkie68, wat een rotweek! Hoop dat je je nu beter voelt. Morgen is er zon. Da's lekker! :-D

Congratulations @funkie68! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Your post was the most upvoted on one day

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62964.22
ETH 2595.61
USDT 1.00
SBD 2.74