You are viewing a single comment's thread from:

RE: Maak je eigen gepersonaliseerde template voor je posts

in #alldutch6 years ago

Ik ga gelijk kijken op busy, ik had er nog nooit van gehoord. Lijkt me fijn als ik een paar templates heb om steeds opnieuw te gebruiken. Bedankt voor deze fijne uitleg 😁👍🏻

Sort:  

Busy is echt een aanrader.. en zie de post van @vjbasil voor offline editor.. Templates rulen.. is vooral handig in een zelfde serie posts.. net als je uitleg posts.. dan hoef je niet steeds de oudere posts handmatig erin te linken. Even puzzelen wat je handig vind, maar die signature look komt vanzelf.. zover ben ik ook nog niet, moet nog genoeg leren qua opmaak :-) maar dit scheelt veel tijd en gedoe...succes :)

Ik denk ook dat je dit uiteindelijk veel tijd zal besparen en je signature kan je steeds wat aanpassen om hem verder te verbeteren. In plaats van alles steeds vanaf het begin in te moeten stellen. Ik ga het eens allemaal bekijken. Thnxs :)

Idd bij elke keer na gebuik aanvullen en opslaan zo ben je steeds up to date .. succes

Thnxs voor de uitleg:)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66466.45
ETH 3595.87
USDT 1.00
SBD 2.90