Vandaag heb ik zin in....

in #alldutch6 years ago

Met een hongerige maag, dwaalde mijn gedachte een paar duizend kilometers verder, tot in Colombia.
Daar verbleef ik ruim een jaar, en vandaag kwam het water me in de mond, terugdenkende aan lechona, een typisch gerecht uit Colombia.

IMGP1919.jpg

IMGP1920.jpg

Lechona is een gevuld varken, geroosterd in een stenen oven. De vulling bestaat uit varkensvlees, ui, kikkererwten, rijst en de nodige kruiden.

IMGP1921.jpg

Tjonge jonge, als ik daar aan denk...die knapperige buitenkant.
...mmmm (que rico...)

Sort:  

Varken gevuld met varkensvlees? Wat doen ze met de ingewanden? Dat wordt dus zelf koken....

je weet niet wat je mist (of je moest vegetariër zijn natuurlijk...)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67491.07
ETH 3345.66
USDT 1.00
SBD 2.72