Succes gegarandeerd!

in #alldutch5 years ago

De verkoopsvallen die vooral de grotere winkels opstellen staan steeds open om de nietsvermoedende klant erin te laten lopen. Eén van de bekende trukjes is het verkoopsrek vlak aan de kassa, vooral gevuld met snoepgoed.Daar trap ik niet in, want meestal zijn die snoepjes net ietsjes duurder dan vergelijkbaar lekkers elders in de winkel.
Tot gisteren was het me steeds gelukt om me niet te laten verleiden. Toen ik daar stond aan te schuiven trok een doosje met een wel erg leuke tekst mijn aandacht, en KLAP de val sloeg dicht..., toen lag het blikje plots op de band tussen mijn andere koopwaar.
Het doosje gaat wel mijn leven veranderen want vanaf nu is succes verzekerd.
"Anti Failure Mints" staat er in relief en in het rood op het kleine blikje gedrukt. Dus vanaf nu slaag ik in elk examen, ga ik nooit bankroet en win ik elk spel, en dit wel met 100% zekerheid.

antifail.jpg

Ik heb er al vast eentje geprobeerd... Het gaf me geen bijzondere kracht ofzo, ook geen tinteling of rilling, kortom er gebeurde helemaal niets...
Conclusie: die dingen werken perfekt, er is me niets overkomen, mijn tas koffie is niet omgevallen, de belastingdienst is niet binnengevallen, en ik was net op tijd om mijn eitjes, die nog op het vuur stonden, te vrijwaren van een donkerbruin/zwart kleurtje en bijbehorend smaakje.
Tjonge, wat een koopje.
De volgende keer ga ik, tijdens het wachten aan de kassa, uitkijken naar geluksmuntjes of misschien zijn er ook wel "geluk in de liefde"-muntjes, of "lotto garantie"-muntjes.

Misschien loop ik wel wat hard van stapel, en is mijn conclusie wat voorbarig na slechts 1 test te hebben gedaan. Maar één ding is wel zeker...ik loop de hele dag met een frisse adem rond, en zijn nog suikervrij ook.
Geniet van je dag, jij ook een muntje?


Bent u ook Nederlandstalig? Kom dan gerust even een babbeltje maken op ons Alldutch discord kanaal, van harte welkom.



alldutchnew.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62025.59
ETH 3074.98
USDT 1.00
SBD 3.84