You are viewing a single comment's thread from:

RE: De Steemit verwachtingen

in #alldutch6 years ago (edited)

Dat is nog eens duidelijke taal. Eventjes de quickwin denkers met de voetjes op de grond brengen...
Wat mezelf betreft: ik weet dat ik nooit veel zal verdienen met mijn blog en dit om verschillende redenen; ik schrijf enkel in het nederlands (kleine gemeenschap), ik vertik het om upvote bots in te zetten (ik vind het een beetje jezelf bedriegen), ik heb geen echt thema of kennisvlak dat ook maar iemand kan/zal boeien.
Voor mij is het nog een experiment, en het is bovendien gewoon leuk.
Diegenen die erin stappen voor het geld zullen volgens mij nogal snel afhaken.
Doe het met passie, doe het met je hart, en als er wat centjes binnenkomen dan is dat mooi meegenomen.
Succes aan iedereen, en een upvote en resteem voor jou.

Sort:  

Helemaal eens met dit. Deze community is zoveel meer dan je denkt.

Absoluut..! We moeten er zuinig op zijn en deze met liefde behandelen!

Hele ware woorden die jij hier schrijft. Passie is de sleutel tot alles denk ik. Zeker als je er veel tijd in stopt moet je het toch leuk vinden wat je doet. Beter de tactiek die je nu toepast lekker vol blijven huden dan, je blijft in de hoek waarin je graag werkt. Nederlands schrijven is toch prima? Ik merk echt dat de Nederlandse community hard aan het groeien is, ik zie overal zo veel posts ineens.!
Dus uiteindelijk zou je best nog eens een heel eind kunnen komen met alleen Nederlandse posts, en uiteindelijk....stel je zou helemaal daarbuiten stappen, en het is helemaal niets voor jou. Wie ben je dan voor de gek aan het houden eigenlijk??

Schrijf lekker over je leven gewoon, dat doe ik ook! Ik heb ook helemaal geen niche, maar ik schrijf gewoon over de dingen die ik tegen kom ik mijn leven. Soms is dat echt de moeite waard, en soms moet ik ook zoeken naar inspiratie.. Als het maar uit je hart komt toch! thx voor het langskomen!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64886.88
ETH 3516.64
USDT 1.00
SBD 2.37