You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mijn Eerste Stap In Deze Nieuwe Wereld - Mijn Eerste Maand op Steemit - #alldutch

in #alldutch7 years ago

Lange post, mooie kennismaking. Jij weet ondertussen dat ik jou volg en nu zie ik dat er bij jou nog veel potentieel zit qua schrijven.
Persoonlijk vind ik dat je vooral duidelijk schrijft, en dat weet ik te appreciëren.
Pas op steemit, en (voor mij althans) al een vaste waarde.

Sort:  

Dank je wel voor dit mooie compliment. Pas sinds een maand ben ik begonnen met schrijven. Het is nieuw voor mij, maar wel heel leuk om te doen. Ik merk zelf ook dat het steeds beter gaat en meer vertrouwen krijg over mijn eigen werk. Het is fijn om te horen dat dit opvalt en wordt gewaardeerd. Dank je wel.

Loon naar werk...

Dus er is werk wat ook jij kan waarderen haha :D

Absoluut.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53406.15
ETH 2223.47
USDT 1.00
SBD 2.29