You are viewing a single comment's thread from:

RE: Selectieve verontwaardiging

in #alldutch6 years ago

Het is spijtig genoeg de trend van de laatste jaren... de rijken nog rijker en de armen nog armer, en een middenveld dat blijft afbrokkelen...
Verschillen in loon dat kan, en volgens mijn moet dat ook, maar het mag wel wat eerlijker.
Het oneerlijke zit overal. Kijk maar naar steemit, hier zitten ook mensen die op een slinkse manier veel geld verdienen... Een goed artikel of foto brengt voor jou en mij toch wel €20 op, maar sommige brengen een weinig zeggende tekst of een onnozele foto en die krijgen dan €300-€800
(fake profielen om zichzelf up te voten is slecht 1 methode)
Zoals ik al zei, dat is de huidige evolutie...

Sort:  

Ja, die ene procent hè, of 3% die hebben net zoveel als een halve wereldbevolking. De percentages etc. lijken niet helemaal duidelijk maar zo ongeveer ligt het dan toch.
Op Steemit ben ik nog niet genoeg thuis om te kunnen zien hoe alles werkt en men te werk gaat. Maar ik denk ook dat waar te frauderen is, dat ook zeker gebeurd helaas! ik zal er eens op proberen te letten...

Misschien is het beter om daar niet op te letten... het geeft je toch alleen maar een slecht gevoel, en je kan er toch niets aan doen.

Daar heb je ook weer gelijk in!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66131.28
ETH 3598.17
USDT 1.00
SBD 2.46