Opgelet Muze fans!!

in #alldutch6 years ago

Vrijdag 9 november (morgen dus) komt het 8ste studio album van Muse uit.

Voor mij is dat één van de betere rock bands en dit al sinds vorige eeuw! De band ontstond al in 1994.
Voor mij was het optreden op Rockpalast (Duits festival) van 1999, waarbij ze onder meer het nummer Sunburn brachten, doorslaggevend. Die stem die nu zo herkenbaar is, de hoge tonen, het vibreren in de stem, de hijggeluidjes tijdens het inademen, dat was het, en dat is het nog steeds. Ook het bombastische in sommige nummers spreekt me aan. De gezangen van Matt Bellamy zijn gewoon onnavolgbaar, en dat maakt deze 3 koppige band dan ook zo uniek.


Officiele video

Sinds die dag ben ik fan. Later heb ik ze nog gezien op Rock Werchter (B), met de haren rechtovereind en de mond wijd open (en waarschijnlijk licht kwijlend) heb ik toen hun concert gezien.
Omdat ze toen nog onbekend waren, en ze al in de namiddag op het scene stonden, was er voldoende plaats vlak voor het podium. Man, als ik daar aan terug denk krijg ik nog spontaan een glimlach van geluk op mijn gezicht.
De laatste jaren zijn ze wel heel goed bezig, de songs "Mercy" en "Psycho" zal iedereen wel kennen.


officiele video

Dus, nu een nieuw album, en dat draagt de naam "Simulation Theory" ligt vrijdag bij de platenboer, jaja platenboer, want vinyl mag niet ontbreken.

officiele video

Nog een fijne dag gewenst.


Bent u ook Nederlandstalig? Kom dan gerust even een babbeltje maken op ons Alldutch discord kanaal, van harte welkom.



![alldutchnew.gif](

Sort:  

Oohhhh wauwww yeeaahhh echt? Your kidding right? Muse een nieuw album? Muse een nieuw album muse een nieuw album yesyesyes. #steemfest wordt gestreemd ik eet elke dag nu pools wat echt echt aan te raden is zooooo lekker wat volgt er nu.. win ik straks de jackpot van de staatsloterij? Yeah ik ben zo blij nu. Thanks! 😃😃😃😃🤗

Jaja, nog 1 keer slapen...

Thanx voor de info. 😁

grote grote muse fan hier, al weet ik nog steeds nit goed ik van die meer poppy tunes moet vinden.
ik zal eens op jacht gaan en kijken wat het verdict van deze plaat gaat worden

Hitsgewijs vind ik "Mercy" zeker TOP

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63837.42
ETH 2539.78
USDT 1.00
SBD 2.65