Mooi beestje...

in #alldutch6 years ago

In de tuin van m'n nicht, die op Lanzarote woont, vond ik dit mooie diertje.


Het lijkt wel een Afrikaans masker...of zijn de maskers gemaakt naar voorbeeld van de dieren?
De natuur heeft geen diploma architectuur nodig om mooie designs te creëren.

Na wat googlen blijkt het een vuurwants te zijn.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vuurwants


Vergeet niet om eens een praatje te komen maken op ons discord kanaal, van harte welkom.



alldutchnew.gif

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-06-19T07:25:00
Account Level: 0
Total XP: 62.50/100.00
Total Photos: 3
Total comments: 43
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Mooi foto, en je hebt gelijk, het is net een masker. Ben niet thuis in hoe die maskers zijn ontstaan maar het zou mij niks verbazen wanneer de natuur als voorbeeld heeft gediend.

Een totaal ander vraagje, hoe kom je aan een aantal van 43 comments in je photocontest statistieken? Ik heb ooit gelezen dat je moet reageren op berichten die één van de tags van de contest als eerste tag heeft, maar dat heeft nog niets opgeleverd.

Daarna ben ik gaan twijfelen of het misschien gaat om andere comments, bijv op berichten van juliank of photocontest, of misschien berichten die anderen plaatsen bij jouw foto.

Ik krijg wel punten voor mijn foto's en heb zelfs al een keer in de lijst van winnaars gestaan, ook al geven mijn statistieken dat niet weer, maar comments is mij nog nooit gelukt te verhogen.

Vertel, vertel!

euh...?? (sprakeloos...) Ik had nog niet eens gezien dat ik zoveel comments heb (zou hebben)... ik heb geen idee waar die vandaan komen.
Wel een beetje vreemd omdat ik weinig foto's plaats (onder contest), en bovendien enkel in het Nederlands schrijf (voor mij gaat het niet om de centen, en het is nog steeds een experiment om te zien wat er kan in m'n eigen, op wereldvlak niets betekenende, taal mogelijk is op dit platvorm)
In één van mijn vorige blogs (https://steemit.com/caterday/@feelx/caturday) heb ik eveneens 43 comments (en in deze https://steemit.com/caterday/@feelx/caterday-op-lanzarote) ook.
Misschien moet je die vraag eens aan @juliank stellen, hij is tenslotte de maker.
En nog bedankt voor jou reply.

Grappig dat je het zelf ook niet weet, het is toch een behoorlijk aantal.
Die @juliank organiseert wel leuke dingen maar is niet zo goed bereikbaar. De discord server die ze noemen in elk bericht neemt geen nieuwe leden aan dus daar kun je ook niemand bereiken.

Het hele systeem draait natuurlijk met een bot, maar ze schijnen afentoe wel dingen handmatig bij te stellen. Mijn statistieken helaas nog niet. Moet gewoon nog een keer winnen, misschien wordt het dan rechtgetrokken :)

Ik ga je account even uitpluizen, kijken of ik daar iets wijzer van word. Mocht ik iets vinden dan zal ik het melden.

OK, ik hoor het wel als je wat tegenkomt.
Vraagje, als je wijzer wordt, bedoel je dan de grote of de kleine?
hahaha.GIF

Jij... bent... volslagen... gek... :))))
Nee hoor, geweldig, ik hou wel van die humor.

Dit moet ik echt naar een familielid sturen. Die is net zo :)

In dit leven moet je wel een beetje gek zijn, anders is het oooo zooo saaaaai.
;-)
een stapje verder...van deze klok wordt je wel wijzer, je moet enkel de wijzers volgen.

klok.jpg
Bron

(en nu mag je me echt gek noemen. hahaha.)

Gaaf hoor zo'n klok. Ik heb wel wat met getallen/wiskunde :)

En je hebt gelijk, beetje gek moet je zijn anders hou je het niet vol. Ik hou wel van apart.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94