Melle vijver.

in #alldutch6 years ago (edited)

Vandaag was het aanvankelijk nog een donkere morgen, met veel zware en dreigende wolken. Daarom had ik alvast mijn paraplu meegenomen.
Gelukkig heb ik 'm slechts 10 minuten nodig gehad om me te beschermen tegen enkele druppeltjes.
Bij mijn terugkeer trok het wat open en werd de hemel wat blauwer, en steeg ook de temperatuur enkele graden.

De Melle vijver, ook wel Melle put genoemd, is een overblijfsel van de bouw van de snelweg (E34). In de jaren '70, tijdens de aanleg ervan had men veel zand nodig om de soms drassige plaatsen te dempen.

Nu wordt het gebruikt door de zeescouts en men kan er ook duiken. Ook de windsurfers en vissers komen er aan hun trekken
De bossen er rond zijn een paradijs voor insecten en vogels.
Vandaag was het er uitermate rustig, ik was er helemaal alleen (zalig).
Hier een paar kiekjes die ik met mijn oude Samsung vastgelegd heb.

20180403_121958.jpg

20180403_122127.jpg

20180403_122516.jpg

20180403_122551.jpg

Voila, mijn kilometers voor vandaag heb ik weer netjes afgelegd. Het was slechts een korte wandeling van om en bij de 3 uur.


Vergeet niet om eens een praatje te komen maken op ons discord kanaal, van harte welkom.



alldutchgroot.gif

Sort:  

das vlak aan mijn deur..;ben daar nog op karper gaan vissen lang geleden

Vlak bij? Dit is in Turnhout...

hier hebben we ook melle en een grote vijver...misverstandje

This blog was mentioned in the all dutch weekly report. Thanks to the sponcoring of whaleshares all dutch could deliver an extra upvote for this post

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61937.20
ETH 3004.64
USDT 1.00
SBD 2.49