Sort:  

Ik zou zeggen, maak van de nood een deugd, neem een random beslissing, doe dan totaal het tegenovergestelde en kijk waar je uitkomt. Dat levert bij mij altijd de mooiste verhalen voor rond het kampvuur op :-)

...ik ga toch nog een tijdje blijven waar ik ben. Maar idd Lowieke de vos, het avontuur lonkt, maar nu eerst een glaasje grenadine (lol)

Zeker geen verse beukennootjes daar? :-)

hahaha...diegene die dit leest en dan nog snapt waarover het gaat, zal zeker al wat grijze haren vertonen...
Hatsjikidee...holladijoo
Top

Is een kwestie van tijd. Volgend jaar wordt er begonnen aan versie 2.0, compleet met virtuele vertegenwoordiging van Truus, De Bevers, Bor, Lowieke en al hun vrienden in het Grote Dierenbos :-)

Hatsekidee, dat wordt weer smikkelen en smullen!

[update: wel benieuwd hoe ze de aanhef 'Jaah, lieve kijkbuiskinderen....' gaan vertweepuntnullen]

Kaart lezen en niet met 90 door rood zodat je de straat naam kan lezen.

...vroeger had ik een wegenatlas, maar dat valt nu onder "antiek"...

Ga die wegenatlas van mij toch goed bewaren voor het geval dat iemand de stekker er uit trekt.

had ik beter ook gedaan...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64349.20
ETH 2673.53
USDT 1.00
SBD 2.83