Woensdag Wedstrijd 4/5: Haiku

in #alldutch6 years ago

De nieuwe woensdagwedstrijd is weer begonnen. Tijd dus om weer creatief aan de slag te gaan. Ditmaal moet er een haiku gemaakt worden. Overigens moest ik eerst even opzoeken wat dat eigenlijk was...

Mijn fietstocht van gisteren inspireerde me tot het volgende gedicht:

Warme avondrit
Door het mooie Twentse land
Hoe fijn kan het zijn?!

Sort:  

als Joda denken
moet je dan
met beleid

Doe je ook weer mee deze week @bifilarcoil?

Ik heb wat veel op mijn todo lijstje. In mijn achterhoofd ben ik al Haiku Joda.

Maar ik moet eerst Discord weer aan de gang krijgen, en mijn Venezuela project daar op de rit krijgen.
Zou moetten lukken. maar het is alweer bijna woensdag LOL

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63850.79
ETH 3415.87
USDT 1.00
SBD 2.46