We gaan weer schaatsen!

in #alldutch6 years ago (edited)

Weerbericht net gezien? De temperaturen duiken straks weer ## ver onder nul!
We gaan dus mogelijk weer Schaatsen.
Ik ben heel benieuwd!
Tevens is dit ook een ### testbericht om te oefenen met vetgedrukt
en niet vetgedrukt of # grote letters.

ikvolgdekou

Sort:  

Ja niet tof, heb het eigenlijk wel weer gehad met de koud. Het was net zo lekker weer.

Maar goed ik zorg dat ik genoeg weed heb en niet teveel naar buiten moet :)

peace

Haha, strak plan! ;-)

Alweer winter ik las het... maart roert zijn staart, april doet wat hij wil... daag lente en zomer... het was maar even :(
Ps dat vet werkt niet

Ja, idd. maar even... ik vind alles goed qua weer op het moment...
Nee, ik heb de 'fout' intussen ontdekt. ik heb nog een testpost gemaakt en toen ging het goed. Weer veel geleerd, ook zeker mede dankzij jou!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67918.33
ETH 3740.37
USDT 1.00
SBD 3.69