You are viewing a single comment's thread from:

RE: Democratie ver te zoeken!

in #alldutch6 years ago

Dan heb ik het niet goed gevolgd idd. Eigenlijk kijk ik geen debatten, alleen nieuws en actualiteitenprogramma's wat dit betreft. Dan mis ik waarschijnlijk toch teveel en zie ik vooral zwijgende en vraag ontwijkende politici, haha. Vandaar waarschijnlijk een verkeerde conclusie van mij. Maar ik had geen conclusies gemaakt of je nu wel of niet D66 stemt of wat dan ook hoor. Goed dat je zegt dat zaken anders liggen, dat kan ik echt wel waarderen!

Sort:  

Bedankt, had dat laatste stukje toegevoegd vanwege meerdere reacties die ik had gegeven.
Vond het wel van belang, als ik d66 zou zijn verliest mijn woorden waarde.

Duidelijk hoor! We begrijpen elkaar, haha! ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59626.66
ETH 2519.04
USDT 1.00
SBD 2.43