You are viewing a single comment's thread from:

RE: 'Hulporganisaties' over de schreef

in #alldutch6 years ago

Hallo hatsekidee, dank voor je reactie! Verschrikkelijk wat je beschrijft!
Ja, dat is 't nadeel vaak; als je geen bewijs hebt is het best link om zo'n post te schrijven denk ik...
Maar na #MeToo en veel eerdere schandalen denk ik wel dat mensen het hadden geloofd.
Hopelijk worden niet alleen deze zaken goed opgepakt maar ook de daders/verantwoordelijken!

Wat betreft de tag; als ik een # gebruik wordt dat niet geaccepteerd op de plaats waar ik de tags in kan vullen, toch? Het streepje had ik niet gebruikt, ik had gekeken bij een andere post omdat ik niet weet waar ik de juiste tags kan vinden, haha! Maar dank voor de tip! Fijn om te weten!

Sort:  

Ja, t zou fijn zijn als er hard tegen opgetreden wordt!

De # is idd niet nodig bij invoeren tags. Streepje is voor ons wel fijn 😁

Inderdaad! En dank voor de tip, ik zal er aan denken. :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64078.16
ETH 3471.05
USDT 1.00
SBD 2.52